Nuevo Els diables Ampliar

Els diables

Cossetania Edicions

Nuevo

Tradiciones y folklore

6,50 €

IVA incluído

Els Diables acompanya en Patufet i la seva colla en plena Festa Major per descobrir una de les tradicions més espectaculars de la cultura popular catalana: els diables, els correfocs i els versots. Un conte de Roger Roig amb il·lustracions d'Hugo Prades

Más detalles

Añade a mi lista de regalos

¡Felicidades!
Esta lista se ha creado automáticamente.
Producto añadido a la lista
Cerrar
Log in

Tienes que iniciar sesión para poder añadir productos a una lista.

¡Lo sentimos!

Please contact the shop first to be allowed to create a list

Añade 80,00 € más para disfrutar de Envío gratuito!

Els Diables

Pim, pam, pum! Arriben els diables

L'estiu ha tornat i amb ell arriba també la Festa Major. Aquesta vegada, els protagonistes són els diables, amb el foc, els animats correfocs i els seus atrevits versots.

En Patufet aprofitarà aquesta tradició tan explosiva per explicar als nens i nenes de la seva colla les eternes lluites entre el bé i el mal.

Descobrim els diables i els correfocs

Els Diables apropa els infants a una de les manifestacions més espectaculars de la cultura popular catalana a través d'un personatge que coneixen molt bé: en Patufet.

El conte permet descobrir l'univers dels diables, el foc, els correfocs i els versots dins del context de la Festa Major, convertint les nostres tradicions en el punt de partida d'una nova aventura.

Amb il·lustracions d'Hugo Prades

Les il·lustracions són obra d'Hugo Prades, responsable també de donar forma a l'univers visual de la col·lecció El Patufet i les tradicions catalanes.

Les seves il·lustracions acompanyen la història i ajuden a traslladar al paper tot l'ambient festiu d'una tradició tan visual i espectacular com la dels diables i els correfocs.

Característiques principals

  • Conte infantil il·lustrat.
  • Títol: Els Diables.
  • Autor: Roger Roig César.
  • Il·lustracions: Hugo Prades Martínez.
  • Editorial: Cossetània Edicions.
  • Col·lecció: El Patufet.
  • Número de la col·lecció: 18.
  • Temàtica: diables, correfocs, Festa Major i cultura popular catalana.
  • Idioma: català.
  • 24 pàgines.
  • Enquadernació: tapa tova.
  • Mides: 24 × 22 cm.
  • Edició: 2026.

Per què ens agrada?

Perquè els diables i els correfocs són d'aquelles tradicions que els infants primer viuen al carrer i després volen entendre. El soroll, el foc, la música, els vestits... tot els crida l'atenció. Ens agrada que en Patufet aprofiti tota aquesta emoció de la Festa Major per acostar-los una mica més a la nostra cultura popular i explicar-los què hi ha darrere d'una tradició que forma part de tants pobles de Catalunya.