14,90 €
IVA incluídoIVA incluído
Hotel Tardor és un conte il·lustrat tendre i divertit que ens convida a descobrir com els animals del bosc es preparen per a l'arribada del fred. Un hotel molt especial obre les portes perquè els seus hostes hi passin l'hivern. Amb les precioses il·lustracions d'Anna Aparicio, és una lectura ideal per donar la benvinguda a la tardor.
Quan arriba el fred, l'Hotel Tardor obre les portes perquè els animals del bosc hi passin l'hivern. Els senyors Marmota ja tenen reservades les seves habitacions, la família Ratpenat s'instal·la a les golfes i el senyor Os té preparats els seus pots de mel.
Però hi ha un petit problema... On s'ha ficat el Liró? Arribarà abans que l'hotel tanqui fins a la primavera?
Hotel Tardor, de Davide Calì i Anna Aparicio, és un àlbum il·lustrat ple de tendresa, humor i petits detalls per descobrir a cada pàgina.
A través dels seus entranyables personatges, aquest conte apropa els infants als canvis d'estació i a la manera com alguns animals es preparen per passar l'hivern.
La seva edició en gran format i les càlides il·lustracions d'Anna Aparicio creen una atmosfera acollidora que convida a observar, imaginar i compartir la lectura en família.
Editorial: Duomo Ediciones.
Autor: Davide Calì.
Il·lustradora: Anna Aparicio.
Traducció: Helena Aguilà.
Format: àlbum il·lustrat de tapa dura.
Idioma: català.
Temàtica: tardor, animals del bosc, hibernació i canvi d'estacions.
A La Panxamama ens encanten els contes que ens conviden a descobrir la natura a través d'històries boniques. Hotel Tardor té aquella combinació de tendresa, humor i il·lustracions precioses que fa venir ganes d'arraulir-se sota una manta i llegir-lo una vegada i una altra.